لیست دارو های کمیاب
در این وبلاگ لیست داروهای کمیاب موجود در مشهد را ببینید
به وبلاگ این بنده حقیر خوش آمدید
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:,

 






تاریخچه 

 

شرکت بهداشت کار در سال 1370 تاسيس و از سال 1379 با چند هدف مشخص بشرح ذيل فعاليت خود را شروع نمود:

 

1- توليد مواد اوليه دارويي
2- توليد شيرخشک کودک و غذاهاي رژيمي 
3- صادرات مواد اوليه دارويي و شيرخشک کودک و غذاهاي رژيمي
4- واردات داروي ساخته شده

در سال 1379 جهت انتقال تكنولوژي و نوها با چند شركت خارجي قرارداد منعقد شد و كارخانه توليد مواد اوليه دارويي در شهر صنعتي رشت ايجاد و با استفاده از متخصصين خارجي و داخلي چند محصول توليد و به لابراتورهاي توليد دارو عرضه شد.
همزمان با احداث کارخانه توليد مواد اوليه دارويي در رشت با اخذ مجوزهاي لازم اقدام به ايجاد دومين کارخانه يعني توليد شيرخشک کودک تحت ليسانس شرکت فاسبل بلژيک شد.
در حال حاضر شرکت بهداشت کار با بيش از 100 نفر نيروي متخصص يکي از موسسه هاي فعال و موفق مجموعه دارويي و غذايي کشور محسوب مي گردد، بطوريکه  همه ساله از رشدي حدود بيست الي سي درصد در توليد برخوردار بوده است.


کارخانه تولید شير خشک کودک و غذاهاي رژيمي 

اين کارخانه در زميني به مساحت 000 10 متر مربع در شهر صنعتي کاوه واقع در 20 کيلومتري شهرستان ساوه در سال 1379 احداث شد و از ابتدا با مشارکت و تحت ليسانس شرکت فاسبل بلژيک فعاليت خود را شروع نمود. هدف از تاسيس چنين کارخانه اي نه تنها فروش محصولات توليدي در داخل کشور بلکه صادرات به کشورهاي مختلف بخصوص همسايگان کشور جمهوري اسلامي ايران بود. محصول تولیدی هم بلحاظ ظاهري و هم از حيث کيفيت با محصولي كه در بلژيک توليد مي شود كاملاً برابري مي نمايد وبرای رسیدن به چنین مقصودی کليه مواد مصرفي يا مستقيماً از شركت فاسبل خريداري مي گردد و يا اينكه تحت نظر و تاييد آن شركت خریداری و مورد استفاده قرار مي گيرد.
کارخانه توليد شيرخشک کودک و غذاهاي رژيمي بهداشت کار با توليد شيرخشک کودک بيوميل کار خود را آغاز نمود. با اين نگرش که در سالهاي آتي با اخذ مجوز بتواند تعداد قابل توجهي از محصولات شرکت فاسبل را در ايران توليد و بسته بندي نمايد.
در شرايط فعلي سالانه توان توليدي اين کارخانه بيش از ده ميليون قوطي 450 گرمي شيرخشک کودک مي باشد که در بسته بندي ساشه هاي آلومينيومي داخل در جعبه مقوايي به بازار عرضه مي شود.

 ■

کارخانه توليد مواد اوليه دارویی 

اين کارخانه در سال 1379 فعاليت خود را با توليد سه محصول بنام تري متو پريم، ايندومتاسين و فنيل پروپانول آمين در زميني به مساحت حدود 4000 متر مربع در شهر صنعتي رشت واقع در 20 کيلومتري شهرستان رشت شروع نمود.
تعداد توليدات اين کارخانه بعد از گذشت دو سال به 6 قلم رسيد و با افزايش فعاليت در سالهاي بعد جمع تعداد توليدات زيادتر شد بطوريکه هم اکنون 13 قلم ماده اوليه دارويي را توليد مي كند.

توليدات كارخانه مواد اوليه دارويي در دو بخش مجزا يعني بخش استروئيدي و بخش غيراستروئيدي توليد می شود وبدلیل تنوع محصولات از امکانات مجهزي در زمينه آزمايشگاهي, توليد و انبارهاي نگهداري محصولات برخوردار بوده وبدين جهت در نوع خود يکي از بهترين کارخانجات توليد مواد اوليه دارويي در ايران محسوب مي گردد.
با توجه به اينکه بعضي از محصولات توليدي اين کارخانه در شکلهاي مختلف دارويي همچون قرص، سوسپانسيون و ... مصرف مي شود و شکل ذره اي ماده اوليه توليدي براي مصرف کننده از اهميت ويژه اي برخوردار مي باشد، لذا با داشتن دستگاههاي مختلف ميکرونايزر از توان بالايي در ساخت مواد با اندازه ذره اي متفاوت برخوردار است. 
کارخانه توليد مواد اوليه دارويي بهداشت کار داراي راکتورهاي مختلف استيل و گلاس لاين بوده و بسته به نوع و تکنولوژي توليد از راکتور و ملحقات مربوط يعني فيلتر، سانتريوژ و خشک کن هاي موردنياز استفاده مي کند. 

انبار:
انبارهاي گوناگوني جهت نگهداري مواد واسطه اي (Intermediate) و محصول آماده ايجاد شده که در مواقع لزوم بسته به نوع محصول از انبارهاي معموليبا دمای حدود 25 درجه يا زير 25 درجه و بعضاً انبار با دماي يخچالي يعني بين 8-4 درجه استفاده مي شود.

آزمایشگاه:
آزمايشگاه اين کارخانه با اداره کنندگاني متخصص و مجرب بعلاوه دستگاههاي مختلف و دقيق در زمينه تشخيص و اندازه گيري کمي يکي از بهترين آزمايشگاههاي موجود در صنعت توليد مواد اوليه دارويي مي باشد. بهمين دليل محصول ارائه شده به بازار مصرف با ديد دقيق آزمايشگاه همواره از اطمينان کافي و صد در صد برخوردار بوده و مورد رضايت مصرف کنندگان مي باشد. بايد توجه داشت که محصول توليد شده معمولاً يا بر مبناي استاندارد B.P و يا بر مبناي استاندارد U.S.P و يا هر دو استاندارد به کارخانجات دارويي عرضه مي شود.
اخيراً بنا به توصيه سازمان محيط زيست، شرکت بهداشت کار با راه اندازي سيستم تصفيه فاضلاب بعنوان يکي از اولين کارخانجات توليد کننده مواد شيميايي داراي اين سيستم، گامي مثبت در جهت وظايف بهداشتي خود برداشته است.
بمنظور اجراي دقيق G.M.P علاوه بر استحمام مرتب نيروهاي توليدي استفاده از ايرلاک (تعويض کفش و کلاه و لباس) سيستم توليد, مجهز به هواکش بوده بطوريکه در هنگام توليد با استفاده از اين سيستم هر گونه احتمال آلودگي را از محصول توليدي برطرف مي نمايد.

 

 

 
 

محصولات كارخانه شير خشك كودك و غذای رژيمی ■

2- شير خشك مخصوص بزرگسالان

محصولات كارخانه مواد اوليه دارویی ■

1- تری متوپريم
2- ايندومتاسين
3- استازولاميد
4- آلوپورينول 
5- آميودارون هيدروكلرايد
6- پزودوافدرين هيدروكلرايد
7- ديکلوفناک سديم
8- فنيل افرين هيدروكلرايد
9- اسپيرونولاکتون
10- بتامتازون دي سديم فسفات
11- بتا متازون والرات
12- پردنيزولون استات

13- سولفابنزامید

14- سولفاستامید

 


توسط غلامرضا بهشتیان



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:,

 

 

 

با سلام افرادی که پماد هیدروکورتیزون ابوریحان با پچ 1000 را خریداری نموده اند ، با نماینده فروش تماس گرفته و پماد را مرجوع نمایند. 


توسط غلامرضا بهشتیان



صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: پشتیبانی با رادیو هر روز به روز :.


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 104998
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | صاحب امتیاز : غلامرضا بهشتیان


پروفایل من در شبکه اجتماعی

لیست دارو های کمیاب

لیست دارو های کمیاب
در این وبلاگ لیست داروهای کمیاب موجود در مشهد را ببینید

به وبلاگ این بنده حقیر خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ <-PostDate-> توسط <-PostAuthor->
<-PostContent->

ادامه مطلب



صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: پشتیبانی با رادیو هر روز به روز :.


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 104998
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | صاحب امتیاز : غلامرضا بهشتیان


رفع مسئولیت